موتور لنزه درب اتوماتیک

موتور لنزه درب اتوماتیک

همین حالا تماس بگیرید!

برای دریافت مشاوره رایگان درباره محصولات و خدمات ایدادر، همین حالا با ما تماس بگیرید

موتور لنزه درب اتوماتیک

موتور لنزه درب اتوماتیک یکی از بهترین، قوی‌ترین و بی‌صداترین انواع موتور برای درب‌های اتوماتیک است که به دلیل عملکرد مطلوب، کیفیت بالای ساخت و بدنه مستحکم مورد توجه بسیاری از نصابان و فروشندگان  درب‌های اتوماتیک قرار دارد. نحوه‌ی کارکرد موتور لنزه به این صورت است که پس از ایجاد فرمان ( که ممکن است فرد یا شی متحرک باشد یا به صورت کنترل از راه دور دستور صادر شود) باعث حرکت هنگرها و در نتیجه حرکت درب شیشه‌ای و فرایند باز یا بسته شدن درب اتوماتیک می‌شود.

خرید موتور لنزه درب اتوماتیک

به منظور خرید موتور لنزه لازم است با فروشگاه‌های معتبر و کارشناسان متخصص در زمینه‌ی نصب و فروش درب‌های اتوماتیک تماس بگیرید. پیشنهاد می‌دهیم هنگام خرید موتور لنزه درب اتوماتیک، حتما به اصل بودن موتور، برند و شرکت سازنده، نصب تخصصی دستگاه و همچنین وجود یا عدم گارانتی معتبر توجه فرمایید. جهت نصب و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای با متخصصین شرکت ایدا درب آسیا در ارتباط باشید.

قیمت موتور لنزه درب اتوماتیک

در تعیین قیمت موتور لنزه درب اتوماتیک عوامل مختلفی از جمله قدرت موتور، نوع موتور، برند و شرکت سازنده و همچنین وجود گارانتی معتبر نقش دارد. با توجه به کیفیت بالای انواع موتورهای لنزه، خرید این موتورها ارزش خرید بالایی دارند و در بازار ایران یکی از بهترین انواع موتور درب‌های اتوماتیک محسوب می‌شوند.

انواع موتور درب اتوماتیک لنزه

موتورهای لنزه با توجه به میزان تردد و وزن درب‌های اتوماتیک انواع مختلفی دارند. به طور کلی به دلیل کیفیت بالای موتورهای لنزه، عمر مفید این  دستگاه‌ بیش از 5 سال تخمین زده می‌شود که البته این میزان با توجه به مقدار تردد، نوع استفاده و نصب تخصصی متفاوت است.

محصولات مرتبط