نصب و تعمیر موتور پرده برقی

  • By ida-admin
  • آگوست 19, 2024
  • 0 Comment

نصب و تعمیر موتور پرده برقی

نصب و تعمیر موتور پرده برقی

موتور پرده برقی جزو قطعات اصلی سیستم آن است و همان چیزی است که باعث حرکت پرده به چپ یا راست یا بالا و پایین می‌‌شود. موتور به وسیله‌ی کلید، ریموت یا سیستم‌های هوشمند فرمان می‌گیرد که بر اثر استفاده نادرست، نصب ناصحیح، نوسانات برق و یا به مرور زمان ممکن است دچار خرابی و اشکال شود و به تعمیر تخصصی نیاز پیدا کند.جهت نصب و تعمیر موتور پرده برقی با متخصصین شرکت ایدا درب آسیا در ارتباط باشید.

تعمیر موتور پرده برقی

خرابی پرده برقی می‌تواند به علت‌های مختلفی از جمله اشکال در جعبه فیوز، قطعی اتصالات برق، اشکال در ریموت کنترل و یا خود موتور پرده برقی باشد. همه‌ی این موارد نیاز به عیب یابی صحیح و تعمیر تخصصی دارند که لازم است هنگام بروز چنین ایراداتی، با متخصصان مربوطه تماس بگیرید و برای رفع مشکل اقدام کنید.

نصب موتور پرده برقی

نصب موتور پرده برقی برای تکنسین‌های متخصص و حرفه‌ای پروسه‌ی آسانی دارد اما با این وجود کاری تخصصی و کاملا حرفه‌ای است. نصب صحیح تمام قسمت‌های پرده برقی از جمله موتور آن، باعث دوام و کیفیت بالاتر پرده می‌شود و شما را از انجام هزینه‌های جانبی اضافی در آینده باز می‌دارد.

خدمات نصب موتور پرده برقی در تهران

شناخت اجزای پرده برقی، انتخاب موتور پرقدرت و متناسب با وزن پرده، انتخاب نوع پرده برقی که متناسب با فضای دکوراسیون باشد و همچنین خدمات نصب آن به شکلی استاندارد، کاری تخصصی است و بهتر است انجام آن به کارشناسان و تکنسین‌های با تجربه سپرده شود. شما میتوانید جهت نصب و تعمیر موتور پرده برقی با متخصصین شرکت ایدا درب آسیا در ارتباط باشید.