نصب و تعمیر موتور درب اتوماتیک

  • By ida-admin
  • آگوست 19, 2024
  • 0 Comment

نصب و تعمیر موتور درب اتوماتیک

نصب و تعمیر موتور درب اتوماتیک

موتور اصلی‌ترین قطعه‌ی درب اتوماتیک است که چنانچه با اختلال مواجه شود، عملکرد کل دستگاه با اشکال مواجه شده و سیستم دیگر توان باز یا بسته کردن درب را ندارد که در این صورت نیازمند تعمیر تخصصی موتور درب اتوماتیک خواهید بود.جهت نصب و تعمیر موتور درب اتوماتیک با متخصصین شرکت ایدا درب آسیا در ارتباط باشید.

نصب موتور درب اتوماتیک

با توجه به آنکه موتور اصلی‌ترین بخش درب اتوماتیک است و فرمان باز یا بسته شدن از موتور به جک‌ها و بازوها صادر می‌شود، نصب آن به شکل صحیح و درست، کاری تخصص و نیازمند دانش کافی است. همواره پیشنهاد می‌کنیم نصب و تعمیر موتور و تمام قطعات درب اتوماتیک را به تکنسین‌های با دانش و متخصص بسپارید. 

تعمیر موتور درب اتوماتیک

بدیهی است که موتور درب اتوماتیک بر اثر گذشت زمان، استهلاک، نصب ناصحیح و یا استفاده نامناسب ممکن است دچار خرابی شود و به تعمیر تخصصی نیاز داشته باشد. تعمیر موتور درب اتوماتیک شامل عیب یابی درست، تعمیر تخصصی و در صورت غیر قابل تعمیر بودن، تعویض و نصب مجدد آن و راه‌اندازی دوباره درب اتوماتیک است.

خدمات نصب موتور درب اتوماتیک در تهران

درب‌های اتوماتیک انواع گسترده‌ای دارند که بسته به هر نوع، موتورهایی با قدرت‌‌های مختلف و از برندهای متنوع برای آن استفاده می‌شود. با توجه به گستردگی نوع و برند موتورها نصب هر کدام، فرایندی کاملا تخصصی و نیازمند مهارت نصاب است. نصب نامناسب و غیر اصولی ممکن است منجر به خرابی موتور و هزینه‌های اضافی در آینده شود.جهت مشاوره نصب و تعمیر موتور درب اتوماتیک با ما در ارتباط باشید.