موتور درب اتوماتیک دانکر

موتور درب اتوماتیک دانکر

همین حالا تماس بگیرید!

برای دریافت مشاوره رایگان درباره محصولات و خدمات ایدادر، همین حالا با ما تماس بگیرید

موتور درب اتوماتیک دانکر

دانکر یک برند معتبر و مشهور در تولید موتور درب‌های اتوماتیک، ساخت کشور آلمان و با بیش از 70 سال سابقه تولید انواع موتور است. عملکرد عالی و پرقدرت با کمترین صدای ممکن از ویژگی‌های مهم موتورهای دانکر است به نحوی که موتورهای این برند را به یکی از قویتری نمونه‌های موتور درب اتوماتیک، نه تنها در ایران بلکه در جهان تبدیل کرده است. از موتور درب اتوماتیک دانکر در اماکن پرتردد و درب‌های سنگین از جمله بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز پر رفت و آمد استفاده می‌شود. جهت نصب و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای از متخصصان و نصابان حرفه‌ای و با تجربه ی شرکت ایدا درب آسیا استفاده کنید.

خرید موتور درب اتوماتیک دانکر

با توجه به این که موتور اصلی‌ترین قطعه‌ی درب اتوماتیک است، خرید موتور درب اتوماتیک دانکر به شما این اطمینان را می‌دهد که یکی از قوی‌ترین و قدرتمندترین موتورهای روز دنیا را تهیه کرده‌اید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و شرایط خرید موتورهای دانکر حتما با فروشندگان معتبر و فروشگاه‌های متخصص مراجعه نمایید. قابل به ذکر است موتورهای تقلبی دانکر در بازار موجود هستند و اگر به دنبال کیفیت و عملکرد عالی هستند حتما باید نمونه‌ی اصلی موتور را تهیه نمایید.

قیمت موتور دانکر درب اتوماتیک

با توجه به نوسانات قیمت ارز، نمی‌توان قیمت دقیقی برای انواع موتور درب اتوماتیک دانکر تعیین نمود. به طور کلی، قیمت این موتورها با توجه به قدرت موتور، جنس بدنه، تحمل وزن درب، ابعاد و وزن موتور و همچنین وجود گارانتی معتبر متفاوت است. با توجه به عملکرد قوی و بدون نقص موتورهای دانکر، قیمت موتورهای این برند از سایر برندها کمی بالاتر است و به همین دلیل معمولا در اماکن پرتردد نصب می‌شوند.

انواع موتور دانکر درب اتوماتیک

موتورهای دانکر در انواع مختلفی تولید می‌شود که با توجه به نیاز مشتری و میزان تردد انتخاب می‌شوند. دو مدل زیر، موتورهای پرطرفدار دانکر در ایران به حساب می‌آیند:

  • موتور دانکر درب اتوماتکی با ابعاد 63 در 55
  • موتور دانکر درب اتوماتیک با ابعاد 63 در 25