ریل درب اتوماتیک

ریل درب اتوماتیک

همین حالا تماس بگیرید!

برای دریافت مشاوره رایگان درباره محصولات و خدمات ایدادر، همین حالا با ما تماس بگیرید

ریل درب اتوماتیک

درب اتوماتیک ریلی یا کشویی مدلی از درب‌های اتوماتیک هستند که به صورت افقی بر روی ریل حرکت می‌کنند. ریل درب کشویی از دو بخش بالا و پایین تشکیل شده است و یکی از مهم‌ترین بخش‌های درب اتوماتیک است که به درب اجازه می‌دهد به سهولت و به شکل استاندارد باز یا بسته شود. جنس ریل معمولا از فولاد یا آلومینیوم است و باید به نحوی ساخته شده باشد که وزن درب را تحمل کند و درب بتواند به راحتی از روی آن عبور کند.

خرید ریل درب اتوماتیک

درب‌های ریلی از جمله متداول‌ترین نمونه‌های درب اتوماتیک هستند که به دلیل سهولت استفاده از اماکن صنعتی، تجاری و مسکونی بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید ریل مستحکم و باکیفیت، در دراز مدت نقش موثری در کیفیت و کارایی درب اتوماتیک دارد.

قیمت ریل درب اتوماتیک

عوامل متعددی از جمله سایز و ابعاد ریل، متریال تشکیل دهنده، ویژگی‌های فنی، برند و شرکت سازنده در قیمت ریل درب اتوماتیک دخیل هستند. کیفیت ریل از جمله مهم‌ترین عوامل در دوام و کارایی درب‌های اتوماتیک ریلی است، بنابراین بسیار مهم است که از ریل‌های با کیفیت و استاندارد برای درب‌های اتوماتیک ریلی استفاده شود.

انواع ریل درب اتوماتیک شیشه‌ای

ریل درب شیشه‌ای مانند سایر ریل‌ها است با این تفاوت که مکانیزم آن به نحوی است که درب اتوماتیک شیشه‌ای از روی آن عبور می‌کند. جنس ریل درب اتوماتیک شیشه‌ای معمولا از نوع زیر است:

  • ریل درب اتوماتیک شیشه‌ای استیل
  • ریل درب اتوماتیک شیشه‌ای آلومینیوم