شیشه بالکنی Bella

شیشه بالکنی Bella

همین حالا تماس بگیرید!

برای دریافت مشاوره رایگان درباره محصولات و خدمات ایدادر، همین حالا با ما تماس بگیرید

شیشه بالکنی Bella

با طراحی زیبا و کیفیت بالا، انتخابی عالی برای افزودن زیبایی و ایمنی به فضای بالکن شماست.شیشه بالکنی Bella یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های شیشه بالکنی، سیستم بُلا bella است. این مدل شیشه بالکنی‌، که ساخت کشور ترکیه می‌باشد، زیبایی و ایمنی را همزمان به نمای ساختمان می‌بخشد که البته کارکرد و نحوه‌ی باز و بسته شدن راحت نیز از دیگر مزایای آن است. شیشه بالکنی Bella بسیار مناسب برای فضاهایی است که بین دو تا سه متر ارتفاع دارند. نصب شیشه بالکنی بلا نیازمند تخصص و مهارت خاصی است و باید پس از اندازه‌گیری‌های دقیق و بازدید اولیه نصابان، خریداری و سپس نصب شود.

خرید شیشه بالکنی Bella

شیشه بالکنی Bella مدلی وارداتی است؛ بنابراین خرید شیشه بالکنی Bella باید از شرکت‌ها و برندهای معتبر صورت بگیرد. کیفیت و ماندگاری این مدل از شیشه‌ها بسیار وابسته به شیوه‌ی حمل و نقل، استفاده از ابزار و یراق آلات حرفه‌ای و باکیفیت و همچنین نصب تخصصی توسط نصابان با تجربه است. همه‌‎ی این موارد در کنار هم، کیفیت و ماندگاری شیشه بالکنی Bella را تضمین می‌کند.

قیمت شیشه بالکنی Bella

قیمت شیشه بالکنی بلا با توجه به ارتفاع بالکن، در طول متراژی که شیشه نصب می‌شود، محاسبه می‌شود. حداقل ارتفاع در نظر گرفته شده برای شیشه بالکنی بلا، 200 سانتی‌متر است به این معنی که اگر ارتفاع تراس کمتر باشد، حداقل 2 متر محاسبه می‌شود. به غیر از متراژ و ابعاد به کار رفته، هزینه‌ی بازدید حضوری، نصب تخصصی و گارانتی محصول نیز به قیمت نهایی اضافه خواهد شد. با توجه به کیفیت بسیار بالا و زیبایی منحصر بفرد، قیمت شیشه بالکنی Bella نسبت به برخی مدل‌های شیشه بالکنی بالاتر است.

انواع شیشه بالکنی Bella

شیشه بالکنی سیستم Bella با توجه به ارتفاع بالکن و تراس انتخاب می‌شود. این مدل شیشه‌ها بیشتر مناسب برای فضاهایی هستند که ارتفاع آن بین 2 تا 3 متر است. از این مدل شیشه بالکنی بیشتر برای تراس‌ و بالکن، فضای جلوی منزل، گلخانه و مواردی  از این قبیل استفاده می‌شود. جهت نصب و تعمیر شیشه بالکنی با متخصصین شرکت ایدا درب آسیا تماس حاصل فرمایید.

محصولات مرتبط