چرخ و هرزگرد شیشه بالکنی 

چرخ و هرزگرد شیشه بالکنی 

همین حالا تماس بگیرید!

برای دریافت مشاوره رایگان درباره محصولات و خدمات ایدادر، همین حالا با ما تماس بگیرید

چرخ و هرزگرد شیشه بالکنی

یکی از ابزار آلات مهم، که نقش بسزایی در کارایی شیشه بالکنی دارد، چرخ و هرزگرد است. کیفیت چرخ و هرزگرد شیشه بالکنی ارتباط مستقیمی با کیفیت و سهولت استفاده شیشه بالکنی‌های ریلی دارد. چرخ و هرزگرد باعث کاهش اصطکاک بین شیشه و ریل می‌شود به همین دلیل عبور و حرکت شیشه را راحت‌تر می‌سازد. هر چه کیفیت چرخ مورد استفاده بهتر باشد، عبور و مرور شیشه بر روی ریل‌ها بهتر و نرم‌تر خواهد بود؛ بنابراین اگرچه این وسیله جزو وسایل ضروری و اولیه شیشه بالکنی نیست اما نقش آن در کیفیت و زیبایی شیشه بالکنی غیر قابل انکار است. شما میتوانید جهت نصب و تعمیر شیشه بالکنی از متخصصین شرکت ایدا درب آسیا کمک بگیرید.

خرید چرخ و هرزگرد شیشه بالکنی

با توجه به اینکه چرخ و هرزگرد نقش مهمی در کیفیت و سهولت باز و بسته شدن شیشه‌های بالکنی دارند، لازم است برای خرید آن حتما با کارشناسان مربوطه مشورت کنید. بهتر است این ابزار را از برندهای معتبر و باکیفیت تهیه کنید زیرا قیمت آن خیلی بالا نیست اما هزینه‌ی تعمیر یا تعویض ثانویه آن بسیار بالاتر از هزینه‌ی اولیه آن است. هنگام خرید شیشه بالکنی حتما از نصابان بخواهید از متریال باکیفیت و معتبر برای نصب شیشه بالکنی استفاده نمایند.

قیمت  چرخ و هرزگرد شیشه بالکنی

قیمت چرخ و هرزگرد شیشه بالکنی با توجه به متریال به کار رفته، کیفیت آن و برند و شرکت سازنده یا کشور تولید کننده متغیر است. در بازار ایران انواع مختلفی از چرخ و هرزگرد موجود است که مدل‌های ترک و اروپایی نسبت به مدل‌های ایرانی، چینی و تایوانی گرانقیمت‌تر هستند که البته کیفیت بالاتری نیز دارند.

انواع چرخ و هرزگرد شیشه بالکنی

با توجه به نوع شیشه بالکنی و اندازه و وزن آن از انواع مختلفی چرخ و هرزگرد و همچنین تعداد مختلفی استفاده می‌شود. به طور معمول برای هر لت شیشه، دو چرخ در بالا و دو چرخ در پایین شیشه تعبیه می‌شود که این تعداد با توجه به ابعاد شیشه و وزن آن ممکن است تغییر کند. برای شیشه‌های بزرگ و سنگین، از چرخ‌ها و هرزگردهای قوی‌تری استفاده می‌شود تا بتواند وزن شیشه را تاب بیاورد و عملکرد باز و بسته شدن پنجره و شیشه با سهولت بیشتر و بدون خطر انجام گیرد.