شیشه بالکنی گلد

شیشه بالکنی گلد

همین حالا تماس بگیرید!

برای دریافت مشاوره رایگان درباره محصولات و خدمات ایدادر، همین حالا با ما تماس بگیرید

شیشه بالکنی گلد

یکی از باکیفیت‌ترین و در عین حال زیباترین انواع شیشه بالکنی، مدل گلد است که ساخت کشور ترکیه بوده و نمایی جذاب و شیک به ساختمان و فضایی که نصب شده، می‌بخشد. شیشه بالکنی مدل گلد، امکان تعبیه شیشه سکوریت با قطر 8 و 10 میلی‌متر را دارد و در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. انواع شیشه بالکنی گلد به دلیل کیفیت بالایی که دارند کمترین میزان نفوذپذیری گرد و خاک را دارا می‌باشند و نحوه‌ی حرکت شیشه‌ها و باز و بسته شدن آن به شدت روان و آسان است و تجربه‌ای شیرین و جذاب را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

خرید شیشه بالکنی گلد

با در نظر گرفتن به وارداتی بودن شیشه بالکنی گلد پیشنهاد می‌دهیم خرید شیشه بالکنی گلد را حتما از برندها و شرکت‌های معتبر انجام دهید. کیفیت و زیبایی این مدل شیشه بالکنی بسیار وابسته به متریال مصرفی، حمل و نقل صحیح، نصب تخصصی و حرفه‌ای و گارانتی معتبر است. همه‌ی این عوامل در کنار هم باعث می‌شوند شیشه بالکنی گلد مدلی بسیار باکیفیت و کارآمد در بین شیشه‌های بالکنی باشد و لذت حضور در تراس یا بالکن منزل را دو چندان سازد.

قیمت شیشه بالکنی گلد

کلیه پروفیل‌ها و ابزار و یراق‌های مورد استفاده در شیشه بالکنی گلد ساخت کشور ترکیه هستند بنابراین وارداتی هستند و از قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های مشابه ایرانی یا چینی برخوردارند. قیمت شیشه بالکنی گلد، متناسب به متراژ مورد استفاده، ضخامت شیشه و رنگ و مدل آن، شرکت فروشنده، نصب تخصصی و همچنین وجود یا عدم گارانتی معتبر متغیر است. با توجه به کیفیت بالای شیشه بالکنی گلد، قیمت آن نسبت به مدل‌هاهی مشابه کمی بالاتر است که البته به دلیل وجود همین مزایا، ارزش خرید بسیار بالایی دارد و نباید در خرید آن شک کرد.

انواع شیشه بالکنی گلد

با توجه به فضایی که قصد محصور کردن آن را دارید و هزینه‌ای که برای این کار اختصاص می‌دهید، می‌توانید انواع مختلف شیشه بالکنی گلد را که مناسب با فضای بالکن یا تراس منزل‌تان است، سفارش دهید. انواع مختلف شیشه بالکنی گلد در رنگ‌های مختلف قابل سفارش می‌باشند که کارشناسان و متخصصان مربوطه، پس از بازدید حضوری از مکان مورد نظر، مدل‌های مختلفی از آن را به شما ارائه خواهند داد. جهت نصب و تعمیر شیشه بالکنی در تهران از متخصصین شرکت ایدا درب آسیا کمک بگیرید.